Keskustori.fi

Keskustori.fi jalkautui Hämeenkadulle

Verkkolehden suosio kasvaa iloiseen tahtiin.

Kaupungilla tuli tänään tiistaina vastaan Keskustori.fin hodareita: vanhoja kunnon pahvimainoksia, joiden välistä löytyi kaksi äijää. Mainostemppu on vanha, mutta aina yhtä tehokas Mikko Joonan (vas.) ja Lasse Verkon mielestä.

– Haluamme lisätä Keskustori.fin tunnettuutta ja puolileikkimielisesti jalkaudumme kaupungille käyttämällä vanhaa sandwich-mainostemppua eli hodaria, Lasse kertoo.

Miehet jalkautuivat katukuvaan nyt ensimmäistä kertaa, mutta hodareita näkyy lisää kevään mittaan.

– Saa tulla moikkaamaan. Kuljemme Hämeenkatua pitkin, mutta voi olla, että eksymme myös sivukaduille, Mikko kehottaa.

– Tämä on erittäin houkutteleva tapa markkinoida sähköistä verkkolehteä; nettiä mainostetaan jalkaisin.

Keskustori.fi haluaa palvella lukijoiden lisäksi entistä paremmin myös yrittäjiä.

– Avaamme palveluhakemiston, josta löytyy eri alojen yrittäjiä ja heidän palveluitaan niin kuin ennen vanhaan oli puhelinluettelossa. Sieltä pääset katsomaan esimerkiksi, mistä saat kipeänä terveyspalveluja, mistä nälkäisenä löydät ruokapaikkoja tai mistä voit ostaa vaikka housut, Lasse kertoo.

– Palveluhakemistoon yrittäjä saa logon ja pienen esittelytekstin yrityksestään edulliseen hintaan. Tämä palvelee sekä yrittäjiä että lukijoita. Yrittäjä eli asiakas saa varmasti rahoilleen vastinetta, kun kävijämäärät ovat jatkuvassa kasvussa, Mikko kertoo.

Palveluhakemistosta tulee selkeä ja helppokäyttöinen. Sen yhtenä ideana on innostaa yrittäjiä ostamaan toinen toisiltaan. Kivijalkakaupan edistäminen on Keskustori.fin sydäntä lähellä.

Paikallinen verkkolehti on tehokas ja notkea kanava vastaavan tuottajan Marita Salosen mukaan.

– Sitä lukevat ihmiset, jotka liikkuvat Tampereen keskustassa ja käyttävät sen palveluita. Parhaina päivinä lukijoita on jo yli 3000, mistä olemme huiman iloisia. Facebook-tykkäykset ylittivät juuri 800 klikkausta.

Jaa

Viimeksi päivitetty 12.02.2013 19:02